Verenigingssoftware

Wij bieden unieke all-in-one softwaresystemen exclusief ontworpen voor elk formaat ledenorganisatie met bijbehorend investeringsbudget.
Van intensief totaalconcept tot plug-and-play oplossing.

Livits Braaza Vraag onze brochure aan Lees meer

In plaats van losse systemen kunt u de voordelen van een all-in-one systeem benutten

Door de integratie van de backoffice met het ledennet heeft u een uniek middel in handen om uw leden nog meer centraal te stellen en het werk van de bureaumedewerkers te vergemakkelijken. Hierdoor bent u in staat grote toegevoegde waarde te creëren voor u en uw leden.

De voordelen

  • block_time

    Snellere implementatietijd

  • block_euro

    Betaalbaarder t.o.v. de aanschaf van losse systeemkoppelingen

  • block_down

    Zorgt voor verkleining van de werkbelasting van uw bureaumedewerkers

  • block_management

    Maakt data-driven besluitvorming mogelijk dankzij toegang tot kwalitatieve managementinformatie

  • block_organisation

    Optimaliseert & verbetert uw organisatieprocessen

  • block_persons

    U kunt online samenwerken, kennis delen, waardering geven en verbinden

  • block_plus

    Maakt uw meerwaarde concreet én zichtbaar

  • block_refresh

    U heeft altijd en overal alle actuele gegevens bij de hand; onderweg, thuis of op kantoor

  • block_link

    Creëert een sterkere binding met uw leden

hero-double-bg-1

Download onze whitepaper(s)

De impact van de Meldplicht Datalekken op uw Vereniging, welke veranderingen staan u te wachten en hoe kunt u zich hierop voorbereiden? In deze whitepaper treft u een kort overzicht van de huidige situatie, de belangrijkste aankomende veranderingen en de gevolgen daarvan voor uw vereniging.
<<<

Online samenwerken: get the fire burning! Wat maakt een netwerk tot een succes? We nemen u in deze whitepaper mee in de wereld van succesvol online samenwerken en geven concrete tips.
>>>

Producten

Wij willen een passend concept bieden voor elk formaat ledenorganisatie met bijbehorend investeringsbudget. Van intensief totaalconcept tot plug-and play oplossing.

Brochure CCI Groep Verenigingssoftware Lees meer
hero_astrid

"Wij zijn uitsluitend actief in de markt van ledenorganisaties en hebben daarom producten ontwikkeld exclusief voor deze branche. Door deze focus zijn wij de meest gespecialiseerde partij in Nederland op het gebied van verenigingssoftware. Datgeen waar de ledenorganisaties behoefte aan hebben is de basis voor verdere ontwikkelingen in en aan onze producten."

Nieuws

Wat als uw data uitlekt en alle ledengegevens op straat liggen?

27-09-2016 - Een blog door Minke van Dooremalen.In een eerder artikel wat verscheen deze week stond vermeld dat de Vereniging Eigen Huis (VEH) eist dat de slachtoffers van het recente datalek bij een Nederlandse energieleverancier horen of hun gegevens erbij zaten. Van 2 miljoen huishoudens zijn data van hun digitale energiecontracten gestolen. Maar niemand weet nog of zijn gegevens erbij zitten.

VVVF lanceert website met kennisbank

23-09-2016 - De Vereniging van Verf- en Drukinktfabrikanten in Nederland (VVVF) lanceert een nieuwe website en ledensite met kennisbank voor bedrijven. De nieuwe site bestaat uit een geïntegreerd systeem van externe site, ledensite en backoffice. “Inspirerend, eenvoudig en overzichtelijk”, zo typeert de brancheorganisatie de portal die op 19 september is gelanceerd.

Customer journey of meetings

22-09-2016 - Een blog door Rob Eskes en Immanuel Verdaasdonk. Elke vereniging heeft te maken met het organiseren van verschillende bijeenkomsten per jaar. Denk hierbij aan de ALV, het jaarcongres, opleidingen etc. Dit zijn de momenten dat u in contact komt met uw leden. Dan u kunt laten zien wat u als vereniging allemaal doet voor uw leden, uw leden in staat stelt om nieuwe kennis op te doen én te netwerken met hun collega leden. In principe is het organiseren van een bijeenkomst geen rocket science. Maar waarom is de ene bijeenkomst heel succesvol met veel deelnemers en moet de andere bijeenkomst geannuleerd worden in verband met te weinig aanmeldingen? Vooral het tweede scenario wilt u voorkomen. Door de jaren heen is er vooral iets veranderd in de manier waarop deelnemers meegenomen worden in de reis naar, tijdens én na de bijeenkomst. Met andere woorden de customer journey van een bijeenkomst is veranderd. In deze blog leest u meer over deze ontwikkelingen.